torsdag 29 april 2010

Är kvar!

Jag är kvar. Jag lever. Jag har läst ett flertal böcker sedan Mannen som dog som en lax, men jag har bara inte riktigt ork att skriva någonting om dem för tillfället. Fick The time travelers Wife rekommenderad till mig igår, är i skrivande stund på väg till biblioteket för att låna! Spänd förväntan, personen som rekommenderade den brukar ha koll... Läser även Norwegian Wood, Stolthet och Fördom och läste ut Kallocain igår, så nog finns det matrial att skriva om alltid.

Men, såhär i förbifarten rekommenderas Mikael Niemis Svålhålet - en utmärkt novellsamling, eller roman, eller vad man nu ska kalla det hela. Verkligen en bok i min smak! Inte det mest fantastiska jag läst, men underhållande och o-svensk på prima svenskt vis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar