måndag 29 mars 2010

Nya inlägg - snart i en framtid nära dig.

Tjoho! Satt nyss och skrev ett inlägg om hur jag inte kunde begripa vart man ändrade kommentarsfunktionen så att det gick att kommentera med namn/webbadress, bara för att i slutet av inlägget se den lilla fliken med "kommentarsgranskning". Så nu fungerar det också, duktiga jag! (mina datorkunskaper är bara marginellt bättre än min fars, som om han hade fått fortfarande hade skrivit jobbets fakturor på skrivmaskin...)

Nåja, hur som helst så kommer det nya inlägg inom en snar framtid, förhoppningsvis. Jag har massor med kul ideér om vad man kan ha i en bokblogg, men tyvärr inte riktigt tid att skriva. Kanske kommer jag till och med spejsa till nästa inlägg med länkar till höger och vänster, förutsatt att jag utmanar mitt öde och listar ut hur man gör sånt, ni vet, superavancerat hacker-stuff. Tills dess fortsätter jag slaviskt följa bokbloggar och recensioner. Och plugga, lite sådär på sidan av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar