måndag 15 mars 2010

Hjälp.

Hjälp, en bokblogg! Min bokblogg. Varför skulle just jag skriva om litteratur? Jag vet ju ingenting om litteratur! Eller jo, jag vet faktiskt en hel massa, men varför skulle någon vara intresserad av att läsa om mina tankar kring ämnet? Det verkar ju helt befängt.

Vänta, stopp lite. Inte precis ett optimalt sätt att inleda en ny blogg. Inte precis något varmt välkomnande, va? Inte precis nybakta kanelbullar och mjölk. Inget kaffe heller. Jag börjar om.

Hej! Kul! Välkommen!
Nej, alldeles för hurtigt.

Det skrivna ordet är en ständig källa till inspiration.

För prettigt.

Kanske ska fuskkolla lite hur andra bokbloggare påbörjade det hela…
Nä, för opersonligt.

Barbapapa! Där ska vi börja. Barbapapa. För det var där det började, med honom. Och inte var jag gammal heller. Älskade, fina Barbapapa, jag har mycket att tacka honom för. Sådärja. Nu har jag börjat. Hur resten blir får tiden utvisa, men här tar vi vår början, jag och Barbapapa. Precis som för en sisådär 19 år sedan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar