tisdag 7 december 2010

Post-Semester

Oj oj oj!

Jag har haft en underbar och välbehövlig semester, med massor av bra böcker dessutom! Tyvärr kommer det dröja länge innan det blir någon större aktivitet på den här bloggen igen, för de kommande veckorna är jag helt bokad. Jag ska flytta, göra en lång inrikesresa i tentamens förtecken och har dessutom ingen dator när jag väl kommer hem igen eftersom min är hel-paj. Så bloggen kommer vara väldigt tyst ett tag framöver. Jag ska försöka få till ett inlägg eller två, men det kommer inte bli några längre stycken. Men sen, när jag kommit i ordning och hittat en dator som inte är megadyr, då jävlar! Det är ingen liten bokhög som väntar på att skrivas om!

1 kommentar:

  1. Hej! Hitta ingen mail så jag skriver här. Ville bara slänga iväg ett litet meddelande om att jag gillar din blogg och därför har länkat till den från min, Fantastiskt Aparta Bokjävlar i Udda Categorier (http://fabuc.blogspot.com). Om du besöker den och gillar den får du gärna länka tillbaka, men det är självklart inget jag väntar mig. Min länk till dig ligger kvar oavsett.
    Ha en bra dag! hälsn. Jonas

    SvaraRadera