tisdag 28 december 2010

Tadaa!

Voila! Jag äger numera en fullt fungerande dator! Inte bara det, jag är dessutom en mycket stolt ägare till en bokhylla, vilket jag levt utan i flera månader. Äntligen har mina små älsklingar fått flytta ut ur lådorna igen. Jag tror att jag håller på att utveckla någon slags kärleksrelation till min nya bokhylla, jag kan nämligen inte sluta titta på den. Full av böcker är den (nästan) också, fina små guldkorn.

Det är en ganska märklig hobby att ha, med tanke på hur många timmar man lägger ner på sin läsning. Inte för att jag ångrar någon av de timmarna, men ändå. Jag lägger långt mer tid på att läsa än jag lägger på att umgås med mina vänner, till exempel.

Nåväl, detta var ett litet stickinlägg för att meddela omvärlden att jag nu är på fötter igen. Förhoppningsvis kommer det upp ett längre och mer givande inlägg redan imorgon, för just nu ska jag sätta mig och titta på min bokhylla, samt läsa lite i Vi Läser.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar